lupa password....

Wednesday, April 23, 2008 Edit This 1 Comment »
helloww frens.....

i know it has been ages since last updated my blog...yak problemnye...antaranya bz n bz n bz...and luper password..hehehe....ini pun almost 1 hour try n error of my password...macam2 kuar...actually there soooooooooooo many things to share...but, for this session, i juz want to try coz i want to refresh my memory pf my password...


sebenarnya ake jeles tgk nurul n suzie tayang koleksi kasut, make up and mags diaorang...nantilah aku tayang gak...hehe...


kali ni aku nak share my school's glorious victory of winning the spell it right challenge...memang hebat gle budak tu...new student datang dari..dari VI lak tu..apa ke halnye la datang sek aku yang ntah apa-apa ni...but..thanks to him for coming to my school...at least there's someone yang boleh mengharumkan nama sekolah dalam academic competition...


k lah...b4 i end...ni gamba terbaru hero ku.....

1 comments:

Suzie said...

anis,nnti kita gi bandung kita belikan kebaya sulam tu..tungguuu..