lama x update...

Sunday, July 08, 2007 Edit This 1 Comment »
hello kengkawan...lamanya aku x update blog...since january....bz beb...ble aku nak update blog, tetibe lak dia kata aku frgot password...berminggu gak aku try....skrg dah leh masuk...banyak beb benda nak cite...tapi x ingat la....jom kita flashback month by month...
february....
aku banyak g courses+bawak budak...balik course, sempat shpg kat penang...sian hariz kena tinggal 4 hari...

march..,
cuti sekolah hubby aku balik, aku+hubby+hariz balik umah mentua kat perak...kali ni x sempat shpg...
april..
aku bz gle dengan hari anugerah cemerlang sekolah+drama sbp zon utara...sek aku jadi host..tonggang tebalik punya bz..dengan nak train budak lagi, prepare props, costumes...dll...lastly dapat 2nd runner up+best actress..terkezut beruks aku sebab 3/4 hari b4 competition, aku ngamuk dgn bebudak drama aku...heheh... end of the month, hubby aku balik...dia ada course kat astar..waahhh..raya cina aku sebab hubby balik umah...daptla aku dgn hubby aku bersama 2 minggu...

may...
sibuk dgn exam...pas exam marking cam nak gle sebab aku kena bawak bdk g kota tinggi awal2 cuti..16 jam tu dalam bas...macam nak pecah bontot...tapi part yang paling best bel aku dapat...dapat apa? dapat jumpe nurul...hampir stgh tahun aku plan nak jumpe nurul, tercapai juga akhirnya...yang paling mahsyuk, g spg cam nak gle...tgk la gamba ni...



ni kat butik esprit..nyesal betulla aku x beli satu handbag tu..ish...penuh a seat keta nurul dengan barang kitaorang...hehe....tapi dapat satu malam je kat umah nurul...sok aku dah balik..

ni gamba b4 aku balik...memang best gle dapat jumpe nurul kat jb+dapat shpg cam dulu2...tap..ada orang cam x excited jumpe kawan lama...nape ek...?

1 comments:

nurul said...

hahaha...
berjaya gak ko update ko nye blog, npknye jm je le yg blum update, xpela die pun br je balik ke kuching...so ko take care...aku dh berjaya wat serawa durian and kukus pulut...yummi...tq to u