jejak kasih......

Sunday, July 08, 2007 Edit This 0 Comments »
susah gle tau nak suh budak2 ni dok senyap camni... astaga...macam2 pesen buda2 ni posing...
cheeseeee...sume tunjuk gigi.....

gamba selekeh...hehehe...


tanggal 1 july 2007....aku jumpe julie setelah 4 tahun x jumpe...julie datang uamh aku bersama nurul+ameer..diaorang naik bas dari jb ke kangar...mau kematu bontot...tapi, demi kawan, diaorang datang...sampai je kt umah aku pagi tu, diaorang dijamu nasik lemak...pas makan, rehat kejap, aku terus bwk diaorang g padang besar...shpg sakan beb....petang tu, aku bawak g kuale perlis, makan laksa...yang makn 3 orang, tapi order cam 10 orang makan...julie je makan 2 mangkuk laksa...lau nak tgk juadah2 yang dia makan, tgk a blog dia...esoknya b4 balik, g makan laksa lagi...masa yang terluang kat umah, kitaorang tgk gamba lama2..pas2 makan lagi...mak aku steam pulut, wat serawa duyan, wat roti jala....aku sempat wat caramel..pas2 aku paksa nurul makan sampai habis...hahahaha....byk la kolesterol diaorang....hmm...macam x puas je jumpe diaorang..tapi at least terubat rindu kat julie yang dah 4 tahun aku x jumpe..thanks a lot julie coz ko sgp datang jumpe aku jejauh nih....i really appreciate that...

0 comments: