STATE DRAMA COMPETITION-SEK AKU KENA SABOTAJ

Wednesday, July 11, 2007 Edit This 2 Comments »
dah seminggu berlalu...tapi ble diingat balik..memang geram...memang bengang gle sek aku kena sabotaj waktu kan start drama...ada ke patut sek yang jd host ckp spotlight xleh guna, switch rosak, mic x bunyi, dll...tapi, ble time sek diaorang perform, elok je guna sume...memang saje je nak kenakan...almaklumlah, sekolah harian biasa camtu mmg gentar lau nak compete dgn sbp...so, saje je la ada2kan hal..lagipu competition yang state level mmg susah sbp nak menang...ina g,ko tentu paham kan...bukan nak merendah2 sek biasa, tapi itulah hakikatnya...finally, sek yg jd host dapat champion, kitaorang dpt 1st runner up+dapat best performer...haa..itulah yang menunjukkan kehebatan sbp xdapat dinafikan walaupun didajalkan sebegitu....betul x ina g? nape aku tanya ina g, sebab dia je kwan baik aku yg ngaja kt sbp, yg lain2 lost contact...so, byk event &happenings leh discuss dgn dia....malas nak ngutuk panjang2...lihat je gamba2 ni

2 comments:

nurul said...

ala xpe la gak!at least dpt jugak hadiah, nk compare aku xdpt ape2...lg sedey + geram...tp xpe...always ade next year...hehehehe

Hey said...

hi anis...
sabo je a ek..kes sabotaj ni biasa a..alangkan aku btanding peringkat sbp pun kene sabotaj gak..geram gak..takpe..tunggu next year aku nk berpulun habis-habisan..tahun ni, aku wat drama ngah sarat2..[8bln lbh]..tapi pape pun..congratulations babe!
-ina g-