a happening weekend....

Monday, May 19, 2008 Edit This 2 Comments »
hello dude...i had a great weekend in kl with my hubby and frens...tp sian hariz kena tgl...but it's ok coz tis weekend i'm taking him 2 kl 4 2 weeks...first of all..on satrdy...i went out with my hubby..window shpg and tgk movie..hariz xde, blhla tgk movie...keluar dari pagi sampai malam...hehe...macam masa mula2 bercinta dulu...
yang paling happening, i got the chance to go shopping with my frens...suzie ler nak shpg brag hantaran...tapi aku dgn nurul lak yang lebih2...tapi xler sedahsyat suzie yang beli kasut n handbag 9 west n kasut n handbag guess...tapi sian dia...clutch yang dia beli kat nose hilang....:( aku n nurul sambar gak kasut, hadbag, bluose n baju untuk anak2...mujur hubby aku x tgk short yang aku beli untuk hariz...lau x sure aku kena bebel sejam...hahaha
pas sehari shopping, aku ikut nurul g tgk toya punya gig kat annexxe..perhh...mula2 sampai group skinhead tgh perform...takut gle aku..mujur hubby aku ada...lau x, sure aku cabut..tp in d middle of their performance, i started to enjoy..best ak music diaorang...ska punk...and they way danced...hubby aku pun leh tahan dance..haha...tapi..aku xbanyak gambar a nk download...ooo kawan2...download a gambar cepat ckt...
kelmarin before balik, aku n hubby naik eye on malaysia...best...tapi gayat beb...can't wait to go to kl with hariz and hope to c nurul n ameer again...
oopppsss...talking about ameer, he likes my hubby very much..haha..."ameer nak jalan dgn uncle", "ameer xnk balik, nak tinggal dgn uncle", hahaha...so cute...

2 comments:

Pegang Cahaya said...

hek hek thanx datang support laila's .. nanti g gig jangan takot ngan budak skin act drg neh poser jerk drg okep jerk sebenarnya.. ada certain jerk.. but if gig ni gig skin memang ada yang otak gile .. but ni gig ska.. ska lain ngan skin.. hek hek thanx so much datang yer.. nice to know u.. =)

Rainani said...

Salam Anis...Ha...seronok pegi gig..hehehhe...dulu masa kat U xmau ikut kami g tgk konsert...klau x sure x takut..hehe..blog dh update dh