foto raya.....

Monday, October 13, 2008 Edit This 2 Comments »
Inilah foto-foto raya...tp first foto ni aku xde sebab aku balik kampung hubby aku...lau tgk gambar ni ayah aku nampak macam sihat walafiat je...tp sebenarnya dia dah uzur sangat...sumtimes he's ok, sumtimes he's not...2 teruna kat bawah yg duduk tu my grown up nephews...asyif dah form 4 n afi dah form 1...lau kengkawan umah kodak ingat, masa g makan2 kat umah cheras asyif baru standard 4 kot...manja kemain...hehe...

ini teruna ku yang pantang orang amik gambar dia pun nak inter frame...lau bab posing kemain lagi...

ini terunaku masa on d way nak balik kuantan dari bentong...demam nih...tdo xnak baring...bercakap pun lesu je....sedih aku tgk...coz he wasn't himself tat day...
ini la family my hubby..sama plak cam carpet tudung aku nih

my grown up angel....

2 comments:

nurul said...

wei nape muka masam je...???hehehe
apepun lau kita xdpt raya sesame...aku akan pastikan aku cube dtg kL cuti sek ni ek....

leh la kita ajak anak2 kita mandi kt pool umah ko ek...

airieyna said...

hoi ko sempat wat lawak tudung ko sama ngan karpet...tgelak besau aku ko hahahhahahahahhahhahaha....apa daa..cian hariz demam masa raya..