tag by bonde

Saturday, July 25, 2009 Edit This 0 Comments »

Apakah perasaan anda?
masa ni xde perasaan

Saya nak makan....
1. Sushi
2. tiramisu

Saya tak suka...
org wat keje x sistematik org yg slow...lembab

Impian saya...
berjaya dalam hidup dunia akhirat

Haiwan yang saya tak suka...
reptilia n serangga

Harapan saya...
Dapat menjadi pengetua...hehe..berangan.

Jika masa boleh berputar...
Saya nk belajar rajin2..xnak jd cgu...nak jd akauntan

Hp saya adalah...

Sony Ericsson c902 warna merah...(hp james bond)

Saya pernah bercinta sebanyak...
beberapa kali termasuk seorang yg sakit MENTAL


Saya suka pada...

Kedamaian

Kawan2 saya ada...
x ramai tp berkualiti....

Pernah dikhianati?
PERNAH..

Apa yang anda mahu lakukan kepada orang yang khianati anda?
What u do u get back

0 comments: