aidilfitri datang lagi....

Wednesday, October 11, 2006 Edit This 0 Comments »


diam x diam dah 19 hari kita berpuasa...maknanya raya xsampai lagi dua minggu...dalam sibuk2 bekerja, x terasa masa yang berlalu...tapi sibuk2 pun, sempat gak buat 2 jenis kuih....this weekend nak buat lagi dua jenis and next weekend satu jenis lagi....kuih yang paling malas aku nak buat tu lah yang paling ramai orang kat umah suka makan....pineapple tart...leceh tu nak wat..tapi demi insan2 tsayang (mak,kaksue,hubby) akan ku gagahi jua...arkh...yarkh...hehehe...
tahun ni aku beraya kat umah in laws kat kuantan...pas2 balik kampung kat maran & bentong...lepas kawin, tiba2 je aku ada 3 kampung...hehe..best tuh...apalagi tahun ni beraya dengan sikecil...baju raya sume dah siap, baju raya hariz lah yang aku beli awal2...siap beli baju melayu lagi...mujur ada saiz yang kecil...xsabar nak tgk dia pakai baju comel2 tuh...nanti blhlah penuhkan blog ni dgn gamba2 raya hariz...tahun theme kaler green...hariz dgn ayah dia lighter green...yang lain2 tu ada kaler purple, merah n biru...banyak baju sbb banyak kampung nak pegi...hariz xtau apa2 lagi pasal raya..mummy dengan ayah dia je yang excited lebih...hehehe...
so, sempena hari raya yang bakal menjelma, aku inigin memohon bebanyak maaf dari kawan2 sume...tahun ni malas nak hantar kad raya, email+mms je blh kan...? asalkan korang sume x luput dari ingatan....SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR BATIN BUAT SEMUA BEST FRENS KU....nurul, bonde,julie, suzie, ina g.....miss u all

0 comments: