Buat aku Tersenyum...

Sunday, July 13, 2008 Edit This 1 Comment »
datanglah sayang,
dan biarkan ku berbaring,
dipelukmu biarpun tuk sejenak,
usaplah dahiku, dan kan kukatakna semua,
bila kulelah tetaplah disisi,
jangan tinggalkan aku sendiri,
bila kumarah biarkan ku bersandar,
jangan kau pergi untuk menghindar..
rasakan resahku
dan buatkan ku tersenyum
dengan senda tawamu
walaupun tuk sekejap
kerna hanya engkaulah
yang sanggup redakan aku
kerna engkaulah satu-satunya untukku
dan pastikan kta selalu bersama
kerna dirimulah yang sanggup mengerti aku
dalam susah atauun senang
dapatkah engkau selal menjagaku..
dan mampukah engkau mempertahankanku...

ingat x lagi lagu sheila 0n 7 ni? lagu masa kat u dulu...i havent heard tis son for ages, suddenly last 3 days while i was driving with hariz next to me, i heard tis song from hotfm..it reminded me of my sweet days...more or less 6 years ago....the moment i started to know my hubby...at that time, i never thot that our relationship would end with a marriage..but...it comes true...dah ada nak dah pun..my sweet little hariz (sometimes my naughty little hariz)...and know...i juz hope that, our marriage will last forever...dan sentiasa buat aku tersenyum..

1 comments:

Suzie said...

..hehe..sweet kan bila teringat2 kenangan manis.i know u r hepi n i'm hepi too to know that all my frens having such a perfect family..amiinn..