Announcement!!!

Sunday, September 14, 2008 Edit This 4 Comments »
If last week nurul announced something, today, i also want to announce something. Insyaallah, next year, hariz akan dapat adik. Hehehe...sekarang dah almost 5 weeks...so far, i'm still okay..xde mabuk or anything...selera makan dahsyat...tiap kali bukak puasa sampai nak pecah perut...hehehe...cuma...yang xbestnye..berangin..asyik2 sendawa jek...tp masa ngandungkan hariz dulu pun camtu gak...hopefully, this time xde la hilang selera makan...n hopefully this time dapat girl lak...due date on 16th may 2009...teacher's day...hehe...
hariz macam tau2 je nak dapat adik..manja n cengeng kemain lagi..sikit2 mummy..mummy akung, mummy wat syusyu...tdo dgn mummy...n la dgn aku asyik nak nangis n merengek je...sumtimes hilang gak sabar..tp try la to be fair with him...cmne la nanti lau dah ada 2..sure havoc...hehe...xsangka pulak saing sekali dgn nurul...miracle of ramadan...

4 comments:

nurul said...

annyss...
congrats ye...
npknye bz la kita nx year....
aku pun hrp dpt bb girl...tp lau dpt boy pun xpe....

lucky you x mabuk...aku skang ni mmg tgh mabuk gle...
sian kt aku hehehe

Suzie said...

kalo ko dapat baby girl nnti kita belikan gown kembang2 kaler PINK..hehe..sure cute ;) mcm mummy dia.
anis,i'll put double extra effort before turning to 30yrs..hahahaha..tak tido mlm la ko nnti tp tu la pengorbanan ye tak??
hope ko tahan sepanjang ramadhan ni,tinggal 15hari je lg!

airieyna said...

oi!!!! congrats..its really great news..one more.. yeay!! aku lak yg excited..lau suzie kena double effort aku t kena tripple effort kena dpt kembar every year nanti hehehehehe.....

Nobody said...

ANISS.........Aku br bukak blog ko..Congratulations!! yeah...tambah a kenkawan azrina, azri&azizah...take k ek!!