x mabuk...tapi....

Wednesday, September 17, 2008 Edit This 2 Comments »
Dalam entry nurul dia cakap aku lucky coz aku xmabuk..maybe belum lagi sebab baru 5 weeks..adala sikit2 sumtimes xselera makan time sahur...berangin and panas ulu hati...tapi xla kronik...cuma yang kronik, perangai HARIZ!!! astaga...memang xtahan dengan ngada2 dia...mengada teramat...pagi sampai tgahari dia ok...tp lau petang....memang hilang sabar..nak itu, nak ini...macam2 lagi..tgn tu cepat je mencapai barang2...mekap aku semua dia nak main...xkasi, dia nangis, marah pun dia wat dek je...geram tul...tiap hari kena marah tapi x serik2...nak juga dengan mummy...bila dia tdo malam, sian la pulak tgk sebab siang kena marah banyak kali...bile time baik, memang sian..manja sesangat...next year ada du xtaula..harap2 hariz ok dgn adik dia nanti...

2 comments:

Suzie said...

hakim dulu pun mcm tu.adik dia lahir dia penah pijak adik dia n sengaja baling botol susu kat adik dia pastu suka gigit telinga n punggung alleya.dia cemburu sbb mungkin dia rasa org dah tk syg n lyn dia.mmg selalu kena rotan.dia nak kita bg perhatian kat dia aje.kdg2 mmg kesian tp kita la slalu pujuk dia

nurul said...

mmg pun...ameer pun kdg2 wat perangai gak...die wat xdgr je ape kita ckp...aku spai kene repeat 2 3 kali ckp ngan die...kdg2 aku marah gak...tp toya ckp jgn marah sgt die...nnti die kecil hati....coz bdk2 ni die ingat and store dlm memory lau kita marah kt die...
aku xnk die berasa hati lau dh ade adik nnti tp kdg...aku pun out of control...marah gak....cume lps marah aku cpt2 amik hati die...xle terase sangat...