astagfirullah....hehe

Tuesday, August 12, 2008 Edit This 1 Comment »
these r d stuffs tat i bhot in KL during d KL trip...hehe...necklace mark n spencer ni murah je..tp unik n nampak cam gold betul...actually masuk mark n spencer sebab nak survey baju raya untuk hariz, tp xde yg berkenan...baju girls banyak laa...tunggu kot2 coming soon dapat girl..hehe...
ni purse liz clairborne...dapat 40% discount...last 2 weeks masa g penang dah plan nak bli LC punya purse, tp xde yg berkenan..pastu plan nak bli braun buffel...wpun agak mahal, tapi xkenan jugak...habis satu robinsons dgn isetan kat the gardens aku pusing..burberry..ada sale, tp x kenan, longchamp pun xde yg menarik, even CK pun aku x kenan..finally jumpa LC yang murah after discount...my fren, ida dah pening dgn aku...hehe..
haaa...inilah bag guess yg aku tgk dalam booklet parkson yg dapat dg her world...tp yg aku tgk tu color merah...tp..ble dah 40% n tgl yg ni je, aku grab terus...kang nak cri kaler merah ble pulak nak jumpa...brown pun brown lah...lgpun aku bkn nak wat hantaran cam suzie..hehe...
ni plak kasut hariz...aku beli kasut ni sebab aku dapat duit saguhati wat workshop dgn budak f3 aritu..so guru kanan penyelaras f3 bg aku ckt token of appreciatio la...so, aku pun blikan kasut ni untuk hariz..perh..size 8.5...terkejut gak aku tgk kasut dia panjan smcm...ikut sapa tah kaki cam sampan...hehe...
actually ada 2 lagi yang aku bli kat KL tp x sempat nak snap photo...turtle neck shirt MNG sebab less than rm60 and jeans pumpkin patch untuk hariz..itu pun sale..hehe..next wik g KL dah x shopping kot sebab nak g holiday kat bukit tinggi...juz nak bli baju ray hariz sepasang dua..tu pun ayah dia nak belikan..hehe...lgpun end of this year nak bli braun buffel yang merah tu..hehe..lau ada discount la...dok tunggu duit apc x dapat lagi...geram je nak bli necklace aigner sebab ada alphabet A kat pendant dia...tapi cam bazir plak coz it is just costume jewellery n only gold plated...price dalam rm900++..tgklah nanti...geram je nak bli kasut kat KL aritu tp tahun ni dah 5 pasang kasut aku beli...xmuat lemari dah..

1 comments:

nurul said...

CHES...kata aku byk shopping...ko pun same...hehehehe...
purse tu bp harge???

aku xjd g KL la...lagipun duit dh abis beli brg kt JB...hahaha...

dtg la jb...tp bagitau awl2..manela tau aku xde...tp so far cuti ni kene ngadap buku nk PTK...wawawawa wish me luck