Farewell Kak Wan...

Saturday, August 30, 2008 Edit This 0 Comments »
This entry is to wish 1 of my colleague farewell...bukan pindah..tp dah retire...macam best jek bunyinya...hehe...kitaorg english panel n ketua jabatan bahasa n sorg guru bahasa antarabangsa wt farewell party for her kat putra palace hotel...hi-tea...
she's nice...eventhough she's 55 tp very open minded n sporting...x macam some young teachers nowadays yang jakun...biasalah...dia study kat UK...family dia pun sume modern2...coincidently, bapak dia kawan bapak aku...hahaa...umur dah 88 masing2...
let's see some photos.....
ini dah lepas makan...aku yang paling kecik, tp paling banyak makan...hehe
yang baju peach sebelah aku tu ketua panitia aku..kak yang...memang gila2..suka terpekik lau panggil aku n suka wat aku panik...aku pun suka wat dia panik gak...yan kat tengah tu kak wan...next to he is my closest collegue in school...ida...yg lebih kurang sebaya, dia je yg paling ngam dgn aku kat sek...last sekali english teacher yg palin baik...kak fariza...semua keje dia sanggup wat
inilah wajah ceria orang yang dah pencen...

beg yang aku gayakan ni adalah pezen untuk kak wan...bli at KLCC..aku le yg bli tuh..hehe....ktaorg share duit sorg rm50...so, dpatlah handbag yg price dia rm500...hehe....
so...HAPPY RETIREMENT TO KAK WAN...will miss u n ur laughters...


0 comments: