my handbags...

Sunday, August 03, 2008 Edit This 1 Comment »
entah nape tetibe nurul nak tgk koleksi handbags aku....so, sebagai memenuhi request nurul, aku pun upload la gambar2 ni...tapi x sebanyak suzie yang menghimpun pelbagai jenis dan pattern...ranking handbags aku ni bermula dari vincci hingga ke CD... yang lain2 ada carlo rino, bonia(beg hantaran), liz clairborne and yang paling aku suka fleurville...



fleurville tu yang colorful hijau n pink tu...actually brand ni desing for mom on the move..aku order kat internet...lau buka website fleurville.com memang banyak...tapi lau nak bli kat malaysia, masuk je thelilcaliph.com...why i like tis bag so much? sesuai dgn nama mother's handbag, bag ni muat nak letak botol susu,2 helai diapers n 1 small towel, wallet, mekap..banyak compartment tapi beg x besar and tali dia x menyakitkan bahu bila digalas...aku beli beg ni pun sebab hubby aku x suka aku bawak bagpack ble jalan dgn dia bwk hariz...
scarf yang kat hbag brown tu hadiah dr bapak mertua aku...dia g outstation oversea masa kerja dulu..nak pakai, scarf tu kecik, x guna sayang pulak sebab scarf tu brand FENDI...aku memang x beli la scarf mahal2 camtu..xmampu...tapi dah ada, pakai jela..hehe...alamak...ada lagi satu handbag x masuk gambar...guy laroche...beli masa sale...sowi nuwul...lau ko nak tgk, nanti aku mms jela...tahun ni baru dapat 3...tgh tgu braun buffel wat sale, nak bli yang kte tgk kat kl dulu...tp bukan yang 1k tu, yang merah tu...harap2 suzie pun bli gak baru ada geng pakai braun buffel...nurul, ko pun sambar a satu, i'm sure ko sure mampu sebab ko wat part time skrg ni...julie lagilah kaya...elaun dia banyak...apalagi julie...jom cuti next wik kite gegarkan KLCC ke, pavllion ke..kueh..kueh..kueh....

1 comments:

Suzie said...

anis,beg2 ko cntk2 la.apapun design kelas n pilihan ko memang ada citarasa.kita tak sabo nak tggu beg yg kita beli kat online shopping tu..hehe..another latest/new?upload la bleh share2 pendapat.
luv ~suzie~